چرا گذشت کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 135165
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



پخش زنده حرم
زیارت عاشورا

Music Code By: AvA

آپلود عکس رایگان

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

fal01 ابزار فال حافظ
فال حافظ

مشاهده و دریافت کد

http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
ساخت لوگو

چرا گذشت کنیم؟

بادرود به تمام عزیزان

مطلبی که در نظر گرفته ام مسئله ای است که در جامعه زیاد به ان پرداخته نشده است.

در بدو امر از شما دوستان عزیز سوال می کنم تابه حال به کلمه گذشت فکر کرده اید؟

آیا تا به حال با گذشت از کنار چیزی یا از رفتار کسی گذشته اید؟

با توجه به سوالات بالا در نظر دارم که در  چند بند درباره ارزش گذشت در جامعه متنی بنویسم .

همه ما در طول روزمره با رفتارهای از سوی افراد دیگر مواجه می شویم که رفتارهای ناهنجاری از آن ها سر میزند در همین راستا می بینیم که یا با ماشین خویش باعث اتفاق برای دیگران می شوند و با با گفتارشان باعث دلخوری و تنش بین افراد می شوند و موارد دیگر.

اگر همه مادر جامعه فرهنگ گذشت راترویج دهیم باعث می شود که افراد مسالمت آمیز در کنار همدیگر زندگی کنند و دچار مشکلاتی که از گذشت نکردن برای آنها رخ خواهد داد پیشگیری کرد.

اولین چیزی که باید در مورد گذشت رعایت کرد صبر و فرو بردن خشم میباشد که ما در همان لحظه واکنش نشان ندهیم و با کمی صبر بتوانیم طرف را به رفتار ناهنجار وی اطلاع دهیم.

اگر گذشت در جامعه به شکل فرهنگ نهادینه شود شاید امروز دچار این همه مخاطرات نبودیم شاید امروز اینقد آمارها ی طلاق زیاد نبود امروز جوانی پای چوبه دار نمی رفت شاید امروز در دنیا جنگی نبود.وشاید ........

اگر فرهنگ گذشت در امر زندگی مشترک رعایت شود دیگر زندگی دچار مخاطره طلاق نخواهد شد و طلاق بیش از حد رشد نمی کردو زندگی ها بدون بگو و مگوها اینقدر دچار نمیشد و فرزندان هم در این منجلاب فدا نمیشدند.

در امر قتل ها و نزاع ها گذشت از رفتار شخص خاطی با شهامت می توان گفت که قتلی رخ نمی داد که خانواده ای از نعمت پدر یا فرزندی محروم شود و یا خانوده ای برای گرفتن رضایت به هر دری بزند و اخر سر هم عزیز خودرا بالای چوبه دار ببیند.

در رفت و آمد ها در خیابان بارها شاهد مواردی بوده ایم مثلا در امر رانندگی چرا ما باید سریع دست به دشنام یا الفاظ رکیک استفاده کنیم و چرا ازگذشت استفاده نکنیم و فرد را با فرهنگ درست زیستن آشنا نکنیم.

افرادی که گذشت کردند برای آنها لذتی به وجود آمده که این لذت گاهی تجربه نکرده بودند مثل گذشت از خون فرزتدانشان برای جوانی دیگر.

برای زیستن در جامعه باید این فرهنگ گسترش یابد به خصوصامروزه که تقابلات افراد نسبت به گذشته سریع وارد مشاجره می شود وهمه ما و تک تکم افراد باید در ترویج این فرهنگ همکاری موثر نمایند.

فقط کمی گذشت برای خوب زیستن در کنار هم کافی هست پس بیا باهم گذشت کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الماسی از جنس آفتاب و آدرس almaseaftab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com